3 kroky. Jak poznat dobrého makléře?
23. 10. 2015

3 kroky. Jak poznat dobrého makléře?

Možná si právě teď pokládáte tuto otázku. Ať si nakonec vyberete mě, nebo některého z kolegů, vybírejte dobře. A podle čeho? Možná vám napoví pár chytrých rad:

  1. Vybírejte makléře, který svou profesi vykonává. Možná to zní zvláštně, ale je to tak. Mnoho realitních makléřů dělá tuto profesi jen tak mimochodem, na internetu najdete sotva jejich fotografii, telefon a email. Hledejte makléře, který prokazatelně svou práci dělá, má na internetu nabídku nemovitostí, vlastní internetové stránky a nabízí Vám o sobě a své práci dostatek informací.
  2. Jistě chcete makléře, který svou profesi umí. Stejný požadavek budete mít na svého doktora před operací. Vyberte si profesionála, který Vám představí výčet alespoň některých svých prodaných nemovitostí a reference spokojených klientů.
  3. Každý profesionál se ve svém oboru vzdělává. Hledejte makléře, který na sobě pracuje, neustále se zlepšuje, navštěvuje kurzy a získává praxi. Makléře, který prostě umí prodávat nemovitosti. Protože i v našem oboru platí, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.

A v neposlední řadě hledejte makléře, který Vám rád prostě jen nezištně poradí. Chcete znát tržní cenu své nemovitosti? Potřebujete jen s něčím poradit? Dobrý makléř se pozná i podle toho, že Vám rád poradí. Zda se pak rozhodnete svěřit mu svou nemovitost do prodeje, to je pouze na Vašem uvážení.

Máte jakýkoli dotaz? Neváhejte se mě prostě zeptat.

Aleš Nachtnebl
Autor: Aleš Nachtnebl

Jmenuji se Aleš Nachtnebl a narodil jsem se v Jablonci nad Nisou, kde žiji  a mám to tu rád. Profesi realitního makléře se věnuji víc jak 20 let a dělám ji s radostí! Je pestrá, potkávám při ní zajímavé lidi a podívám se na různá místa.

Pro své klienty chci být vždy oporou, pomyslným parťákem a průvodcem při řešení všech problémů spojených s daným obchodem s nemovitostmi.

Při prodeji nemovitosti používám nejmodernější nástroje a postupy : staging a úpravu nemovitosti, profesionální fotografie, videoprohlídky, záběry z dronu, 3D plánky, půdorys nemovitosti, vlastní webové stránky nemovitosti, propagaci na sociálních sítích (facebook, Instagram, youtube atd.), a elektronickou AUKCI nemovitosti.

Všechny tyto moderní techniky a nástroje zajistí RYCHLEJŠÍ PRODEJ a ZA VYŠŠÍ CENU.

V realitách se pohybuji od roku 1998. I mé předchozí pracovní aktivity byly spojené s úctou a profesionálním přístupem ke klientům. 

Pokud Vás cokoliv dalšího zajímá, neváhejte mě kontaktovat. Rád se s Vámi sejdu u kávy.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Přihlašte se k odběru článků

Jednou do měsíce tipy a rady e-mailem zdarma

zpracováním osobních údajů